skip to Main Content
personlig-traener-hillerød-get-fit-gym

Personlig træning (2 prs. for 1 prs. pris)

Jeg har haft mange personer igennem et personligt træningsforløb og selv om ønskerne har være forskellige, så er der alligevel nogle generelle ting, der er godt at have gjort sig nogle tanker om, inden vi mødes og kommer i gang.

Min erfaring siger mig, der kan være mange årsager til et ønske om personlig træning.

Det kan være:

Ønsket om personligt tilpasset træning, med et specifikt formål
Mere overskud i hverdagen
Mere styrke og udholdenhed
At du er træt af at være i dårlig form
Mere end bare træning, men også fokus på bedre kost- og motionsvaner
At du foretrækker at træne på tider udenfor holdplanen
At undgå at føle sig anderledes og skille sig ud, ved at skulle starte på et hold
Følelsen af tryghed

Der kan selvfølgelig være andre årsager, og derfor starter ethvert personligt træningsforløb, med en snak om dine forventninger og hvad du gerne vil opnå.

MEN måske behøver du slet ikke personlig træning? Har du læst om vores Get Started BOOTCAMP, der er et 4 ugers forløb, hvor alle starter på samme tid og følges ad. Det er også personlig træning, men på hold af max. 16 personer. Det er en billigere løsning og hvem ved, måske er det noget for dig.

Er det noget for dig?

Tænker du stadig, at det er personlig træning du har behov for, så vil det glæde mig, at høre mere om, hvem du er, og hvad du gerne vil opnå. Du kan skrive til mig på kontakt@getfitgym.dk eller sende en besked via vores Facebook side.

Hvad bør du overveje?

  • Er du 100 % klar på, hvad du ønsker at opnå med personlig træning? Jo mere skarp du er på dit mål, jo større er sandsynligheden for at du opnår det.
  • Hvor meget tid du kan/vil bruge på træning om ugen?
  • Hvilke tider på dagen der passer dig bedst – både i hverdage og weekend.
  • Hvad er det helt konkret du ønsker, at jeg som din personlige træner, skal hjælpe dig med?
  • Har du opbakning fra dine nærmeste? Hvad enten du er i et forhold eller ej, er det super vigtigt, at du involverer de nærmeste omkring dig. Både for at opnå opbakning og forståelse, men også fordi det kan hjælpe på din egen motivation de dage, hvor energien måske er lidt lav.

Det er ikke blevet en vane at træne, det er til gengæld blevet sjovt!

Jeg har egentlig altid været god til at få trænet – desværre altid kun i kortere perioder. Jeg valgte at få personlig træning, da jeg håbede, at jeg derigennem ville få en god vane med at få trænet, så jeg kunne nå de mål jeg havde sat mig for. Michael var under første møde god til at få sat realistiske mål i forhold til træningen og ikke mindst familie- og arbejdsliv. Han har en fantastisk evne, til at finde inspirerende og sjov træning, der samtidig pressede mig nok til, at der skete en udvikling, men ikke mere, end jeg stadig havde lyst og overskud til at træne flere gange om ugen. Det har været utrolig motiverende at arbejde med en træner, der er så engageret og velforberedt hver gang.

Lotte Søborg Kjergaard

Man møder altid en veloplagt og forberedt Michael

Du er sikker på, at blive presset hver gang, komme ud af din comfort zone, med varierende cross øvelser. Michael nørder gerne teknik og er meget OBS på, at du kommer sikkert og skadefri gennem øvelserne. Get Fit Gym er et varmt og socialt sted at komme. Og der er tit plads til en snak efter træning.

Jane Viksø

Eksempel på et personligt træningsforløb

  • Personlig samtale
  • Simpel starttest
  • Personligt træningsprogram
  • Personlig træning
  • Løbende evaluering af fremgang
  • Ubegrænset sparring via mail eller messenger
  • Coaching
  • Simpel sluttest eller midtvejstest

For at give dig et ordentligt udbytte af din personlige træning, anbefaler jeg at vi mødes mindst 2 gange om ugen!

5 timer: kr. 3.000,-

10 timer: kr. 5.000,-

Spar penge! I kan være op til 2 personer og stadig kun betale for 1 person. Så kan du selv finde et træningspartner, så er det ½ pris til jer hver!

personlig træning

Din personlige træner

Mit navn er Michael, og det er mig, der er indehaver af Get Fit Gym.

Jeg er livsnyder med stort L, elsker mad og motion. Min egen BMI er ikke i den lave ende og jeg synes personligt, det er vigtigere at være sund end tynd.

At svinge pisken og bruge frygt og råb som motivationsfaktor, er ikke min stil. Jeg vil selvfølgelig hjælpe dig til, at nå dine mål, men det vil være med god energi, opmuntring og anerkendelse. Vælger du et personligt træningsforløb hos mig, så er det DIG der er i centrum og DINE behov jeg har fokus på.

Det er vaner der skal ændres og motivation er nøgleordet, men motivation er ikke bare motivation. Der findes ydre og indre motivation og i sidste ende er det uhensigtsmæssige mønstre og vaner, der skal brydes. Hvis du vil opnå et andet resultat end det du har nu, må du også gøre noget andet, end det du plejer at gøre.

Sammen skal vi sætte et realistisk mål med din personlige træning, et mål der er overkommeligt og realistisk at nå. Ansvaret for om du når dit mål eller ej, er 100 % dit eget. Det kan ikke være anderledes. Men jeg hjælper dig, støtter dig og vil gøre alt hvad jeg kan for, at du kan gøre alt, hvad du kan.

Det vil glæde mig at høre fra dig – og skulle jeg ende med at hjælpe dig, så er vi to der er glade 🙂

Få skræddersyet træning og flyt dine grænser

Back To Top