skip to Main Content

Holdforklaring

Træningsformen hedder funktionel træning og er for alle uanset alder og fysiske niveau. For os handler det om tage udgangspunkt i den enkelte, og derfor kan alle være med.

Hver træning starter med en grundig opvarmning, for bl.a. at opnå større smidighed og mobilitet. Ved regelmæssig træning, det vil sige 2 til 3 træninger om ugen, vil du opnå bedre kondition, fedtforbrænding, styrke, smidighed og udholdenhed. Vi arbejder med Kettlebells, sjippetorv, egen kropsvægt og meget andet. Der bliver med andre ord skubbet, trukket, løftet, flyttet, båret på og løbet. Alt sammen med udgangspunkt i den enkelte, så ALLE kan være med.

Holdforklaringen viser de mindst krævende hold først og de mest krævende hold til sidste.

Hold

Puls

Styrke

Detaljer

MobilityYoga Læs mere
Get Started BOOTCAMP Læs mere
Full Body Circuit pulstræning styrketræning Læs mere
Get Fit Læs mere
Ninja Fit (10-15 år) styrketræning Læs mere
Family Fit (0-10 år) styrketræning Læs mere
Hard Core pulstræning styrketræning Læs mere
Tabata (HIIT) Læs mere
Get Fit Outdoor (pause) Læs mere
OCR Læs mere
Get Stronger Læs mere

Book en GRATIS prøvetime i dag!

Back To Top